TID TIL KAMPANJEN AVSLUTTES
YouTube er en "ukjent" perle av en annonseplattform
Vi i Inspiro Academy har jobbet med videoannonser i mange år for å tiltrekke oss nye kunder fra sosiale medier som Facebook og Instagram, men vi har ikke vært alene!
Faktisk så har Facebook tiltrukket seg over 7 millioner annonsører de siste årene, noe som gradvis har ført til at annonsekostnadene har økt, som igjen har ført til lavere fortjenester på annonsekronene.
Dette førte meg til å jakte på nye kanaler for å bruke våre annonsekroner og veldig positivt overrasket ble jeg da jeg kjørte de første kampanjene på YouTube!
YouTube er det jeg kaller den "uoppdagede" annonseplattformen, som veldig få innen SMB markedet har tatt i bruk.
Basert på erfaringen av å ha generert mer enn 10.000 leads fra YouTube lanserte vi et nytt kurs i hvordan alle kan lykkes med annonsering på YouTube.
La meg presentere Suksess med YouTube-annonsering!
Roy Moss

Hvorfor YouTube?
Her er 6 fordeler.
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
Stort trafikkvolum - over 2 mill brukere pr mnd i Norge
Stadig voksende målgruppe - du når folk mellom 18-60 år
Hyperdetaljert målretting - du kan målrette helt ned til enkelte videoer
Set and forget - en annonse kan gå i lang tid uten oppfølging
Lite konkurranse - perfekt for gründere og småbedrifter!
Ergo: Et stort potensiale for sånne som deg og meg
Du har sikkert sett en slik annonse før...
Du vet den som dukker opp på YouTube i 6 sekunder før du får lov til å se videoen du egentlig skulle se.

Den som har en "Hopp over annonsen"-knapp nede i høyre hjørne og en såkalt "action"-knapp nede til venstre.
Her ser du den litt nærmere:

Og selv om slike annonser kan være litt irriterende så kan jeg fortelle deg at de fungerer som bare det! Du vil bli overrasket når du oppdager hvor mange som faktisk klikker på annonsen:

Sjekk de utrolige annonsemulighetene
I denne videoen vil du se hvilke muligheter du har med å finne dine kunder på YouTube...